خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

متولیان، برای تقدیر از معلمان و کارگران برنامه ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۹۹

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از تمامی تدابیر و برنامه های که برای روز و هفته کارگر و معلم توسط متولیان امر پیش بینی شود، حمایت و استقبال می کنم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه برنامه ریزی به مناسبت گرامیداشت ایام معلم و کارگر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری شب های قدر و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهدای معلم و کارگر، افزود: معلمان باید همیشه ایام مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند چراکه چراغ علم و دانش از وجود آنها روشن است.

وی ادامه داد: بر این اساس از آموزش و پرورش استان و تمامی مسئولان و مدیران کل انتظار می رود که برنامه ریزی دقیقی برای اقدامات ویژه جهت تکریم این قشر ارزشمند پیش بینی کنند.

عبداللهی گفت: هر کجا که نیاز باشد، حضور خواهم یافت و شخصا برای دیدار و تجلیل از معلمان عزیز در برنامه ها شرکت می کنم.

وی با اشاره به روز کارگر، افزود: چرخ تولید و صنعت کشور با توان و تلاش کارگران به گردش در می آید، آنها برای کسب روزی حلال از جان خود مایه می گذارند.

استاندار البرز گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با هماهنگی متولیان امر در این ایام با امکانات ویژه، اوقات خوشی برای کارگران و خانواده آنها رقم بخورد.

وی افزود: ضرورت دارد طی هماهنگی های ویژه در این ایام، امکانات رفاهی و تفریحی استان با شرایط خاص برای معلمان و کارگران مهیا شود.

عبداللهی گفت: باید طرحی نو برای تقدیر از این اقشار گرانقدر جامعه داشته باشیم و امکانات سراسر استان برای این امر بسیج شود.

وی افزود: باید افراد شاخص در قشر فرهنگی و کارگری معرفی و تقدیر ویژه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز