خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته انجام شد؛

بازرسی از 150 مورد تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی/ اکثر زمین‌های بازی در اردبیل فاقد گواهی ایمنی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۵۶

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: 150 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در سال گذشته توسط شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در استان انجام شد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی با اعلام این خبر افزود: سازمان ملی استاندارد ایران از سال1388 اجرای استانداردهای تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد اجباری اعلام کرده است.

وی افزود: در حال حاضر  189 مورد تجهیزات شهربازی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد، 58 مورد فعال و 131 مورد نیز غیرفعال می باشند. 

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی فنی قرار می‌گیرند، یادآور شد:  در همین راستا 150 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین های بازی در سال گذشته انجام شده که نسبت به برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده، 105 درصد تحقق داشته است.

دبیر شورای استانداردسازی استان ضمن قدردانی از پیگیری های دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص استانداردسازی تجهیزات شهربازی و زمین های بازی، خاطر نشان کرد: به‌رغم پیگیری های مستمر بعمل آمده از شهرداری ها، اکثر زمین های بازی استان فاقد گواهی ایمنی می باشند و انتظار می رود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری های استان از فعالیت زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند جلوگیری بعمل آورند.

وی در پایان گفت: از مردم تقاضا می شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز  بهره برداری تجهیزات و مزبور اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز