خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان:

کمبود امکانات درمانی؛ زخم کهنه هرمزگان شده است/ معطل ماندن مصوبه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در برخی شهرهای هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۵۲

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متأسفانه از 300 تختخواب به 260 تختخواب کاهش یافته است و تعداد تخت های آن تقلیل یافته است و کمبود امکانات درمانی زخم کهنه‌ای بر هرمزگان شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی معین وزیری سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسم معارفه مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان که با حضور قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، کمبود امکانات درمانی در هرمزگان را به زخمی کهنه بر پیکره بهداشت و درمان این استان دانست و اظهار کرد: با از دور دیدن این مشکلات را نمی‌توان برای آنها چاره اندیشی کرد. بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متأسفانه از 300 تختخواب به 260 تختخواب کاهش یافته است و تعداد تخت های آن تقلیل یافته است.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها چندین سال است که مصوبه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی داریم اما کاری در آنها نشده است و مردم خدمات مناسبی دریافت نمی‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در جزیره کیش متأسفانه گرفتاری دیگری وجود دارد که همکاران اسناد پزشکی ما در مرکز استان با ترس و لرز اسناد درمانی آنجا را بررسی می‌کنند و بنده خواهش می‌کنم که کمک کنید تا این مشکلات را مرتفع کنیم و از مومنی می خواهیم که فکری برای این مشکلات شود و از مرکز نیز انتظار داریم که از ایشان حمایت شود و ما در استان نیز پیگیر جلب حمایت های لازم برای ارتقای کیفیت خدمات به مردم خواهیم بود.

معین وزیری تأکید کرد: 52 درصد از مردم هرمزگان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و این عزیزان انتظار دارند که خدمات مناسبی به آنان عرضه شود و جبران کمبودها در مراکز درمانی تأمین اجتماعی می‌بایست فعالانه پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز