خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کار البرز:

برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش کارگران در تولید و اقتصاد مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۳۹

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در آستانه فرارسیدن هفته کارگر از تلاش جامعه کار و تلاش استان به نیکی یاد کرد و گفت: کارگران در راستای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، عبدالله دارایی طی سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهر کرج به مناسبت هفته کارگر اظهار کرد: برگزاری هفته کارگر که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود، بهانه خوبی است برای پاسداشت تلاش کارگرانی که در ایجاد و حفظ ایرانی آباد و آزاد سهم بسزایی داشته و همواره برای اعتلای کشور از جان و مال خود دریغ نکرده و نخواهند کرد.

دارایی تصریح کرد: اهمیت توجه به امر تولید، اشتغال، کارآفرینی، خودباوری، تعاون، کار و کارگری، مکرر در بیانات مقام معظم رهبری بیان شده است که شاهد آن تاکید و اهمیت بر تولید و اشتغال در نامگذاری سال های اخیر در راستای توسعه و خودباوری است. 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با عنوان اینکه امسال با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی" نامگذاری شده که پاسداشت مقام کارگران و توجه به امر رفاه در آن نهفته است، ادامه داد: امروز با وجود شرایط سخت اقتصادی، استان البرز به دلیل احداث شهرکهای صنعتی فعال و نیز صدها واحد تولیدی از ظرفیت‌های خوب تولید و اشتغال بهره مند است.

دارایی تصریح کرد: استان البرز از فضای کارگاه های کوچک اشتغال که بر پایه تعاون محور است نیز برخوردار بود و این ظرفیت مناسبی است که به دنبال آن رفاه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل کار البرز گفت: دولت مردمی سیزدهم، وزیر کار و تمام مسئولین وزارتخانه همواره تلاش کرده اند در مسیر رفع مشکلات معیشتی، ایجاد رفاه و تحقق حقوق به حق جامعه کار و تولید، گام بردارند. همچنین در سیاستگذاری کشور، رفع مشکلات جامعه کارگری را در نظر داشته و بر بهبود آن اهتمام ویژه دارند. از سوی دیگر کارگران و کارفرمایان نیز نقش آفرینی مهمی در راستای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دارند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور افراد نخبه و تحصیلکرده در جامعه که منجربه ایجاد شرکت های دانش‌بنیان و استارتاپ در عرصه تولید می باشند، هر ساله در جشنواره امتنان، نخبگان کار و تولید ملی و استانی در هفته کارگر در سراسر کشور معرفی و تجلیل می شوند. در این مسیر تمامی فعالان جامعه تولید و کار با روحیه انقلابی و جهادی، برنامه های متنوع و خوبی در خصوص اهداف گام دوم انقلاب طراحی و برنامه ریزی می کنند.

دارایی با اشاره به برنامه های هفته کارگر در استان البرز از حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با مسئولان استانی، بازدید از واحدهای تولیدی و معرفی منتخبان در جشنواره امتنان نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز