خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف بیش از 164 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۰۱

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله 164 کیلویی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار علی براهیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تحقیقات گسترده و تلاش‌های بی وقفه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، چگونگی انتقال یک محموله موامخدر به سمت استان کرمان به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و فرماندهی انتظامی استان کرمان برای دستگیری عاملان انتقال این محموله انجام شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان موادمخدر روز گذشته در محور زرند به کرمان شناسایی و در عملیاتی سه خودرو  این باند متوقف و 3 نفر دستگیر شدند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین به بازرسی از 3 دستگاه خودروی سواری اعضای این باند اشاره و اضافه کرد: 116 کیلو حشیش و 48 کیلو 700 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازشده بود کشف شد.

وی ادامه داد: در مجموع با انهدام این باند 164 کیلو و 700گرم حشیش و تریاک کشف، سه نفر دستگیر و 3 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 5 میلیارد ریال پول نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف شد.

ابراهیمی از استمرار مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ خبرداد و افزود: ریشه کنی بلای خانمانسوز موادمخدر، نیازمند عزمی ملی و همراهی آحاد مردم و دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز