خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر البرز:

تمامی ساکنین شهرستان طالقان مشمول بیمه اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۵۴

نشست مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز با فرماندار طالقان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، هادی بشیری در نشست با فرماندار طالقان، ضمن معرفی شرایط، مزایا و تعهدات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر، اظهار داشت: تا کنون حدود 900 روستایی در شهرستان طالقان بیمه شده اند و این امکان برای ساکنین شهر طالقان هم وجود دارد که به واسطه جمعیت زیر 20 هزار نفرشهر نزد این صندوق بیمه شوند. 

وی ادامه داد : با تعامل و همکاری ، ارائه میزخدمت و ده گردشی در روستاها و شهر طالقان  می توانیم امکان بیمه شدن  افراد  مشمول صندوق را فراهم کنیم تا در آینده از مزایای بازنشستگی ، کارافتادگی ، مستمری بازماندگان بهره مند شوند.

مهدوی فرماندار طالقان گفت: این بیمه می تواند کنار بیمه سلامت خدمات خوبی برای مردم طالقان فراهم کند.

وی افزود: باید لیست افراد بیمه شده و افرادی که تا کنون بیمه نشده اند را تهیه کرد و با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها و استقرار کارگزاری در روستاها اطلاع رسانی لازم انجام شود و برای بیمه شدن افراد کم برخوردار و تحت پوشش نهادهای حمایتی راه حلی پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز