خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایندگی ستاد کمک به زندانیان نیازمند استان خبر داد:

آزادی 301 زندانی جرایم غیرعمد در مرکزی با حمایت خیران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۱۷

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: سال گذشته و با حمایت‌ خیران، تعداد 301 زندانی جرایم غیرعمد استان از تحمل حبس رها شدند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن حسین‌بیگی افزود: مجموع بدهی این زندانیان حدود 645 میلیارد ریال بود که 95 میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد و 40 میلیارد و 955 میلیون ریال نیز از سوی خود محکومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: حدود 412 میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد به‌ صورت پذیرش اعسار، 41 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و 4 میلیارد و 26 میلیون ریال نیز از سوی صندوق خسارات بدنی پرداخت شد.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع حدود 38 میلیارد و 965 میلیون ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و کشور پرداخت شد.

حسین‌بیگی با اشاره به اینکه هم اکنون 130 زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند، تصریح کرد: شماره حسابهای 6037991899858207 نزد بانک ملی ایران و 6063737000477537 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای جمع آوری کمک های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد دایر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز