خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت قطعه پنج آزاد راه هشترود -مراغه از اواخر فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۱۰

فرماندار هشترود از آغاز ساخت قطعه پنج آزاد راه هشترود-مراغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود ؛علیرضا توری در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود:با توجه به راکد ماندن طولانی این قطعه ،با پیگیری هایی که انجام گرفت قرار شد که تا آخر فروردین ادامه ساخت این قطعه توسط،مجریان این طرح آغاز شد.

وی تاکید کرد:این قطعه به طول ۶کیلومتر و۷۰۰متر  بر اساس تبصره ۵۶از محل اعتبارات بانکهای عامل انجام خواهد شد.

وی افزود :با پیگری‌هایی که هم از مسئولان کشوری و هم از مسئولانی استانی انجام گرفت. آنها نیز  قول مساعد دادند که هرچه سریعتر این طرح آغاز شود .

نماینده دولت در هشترود تاکید کرد: مسئولان کشوری واستانی هم نظرمساعد دارند که با نگاه ویژه ای  که به  این طرح دارند ودر آینده نیز بعد از آغاز طرح خواهند داشت  . انشالله به زودی این آزاد راه هر چه سریعتر به اتمام برسد.

فرماندار هشترود متذکر شد: مسئولان قول مساعد داده اند که با تزریق بودجه دولتی وبا مشارکت بانک‌های عامل و بخش خصوصی این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد.

علی رضا توری خاطر نشان کرد:در دیداری که با مدیر کل امور حقوقی شرکت زیر ساخت ونماینده این اداره کل مهندس علومی نماینده این شرکت در شمال غرب داشتم ،قرار بر این شد که تملک کامل اراضی کشاورزانی که در این قطعه واقع شده اند نیزدر اسرع وقت  انجام شود وقیمت زمین های کشاورزان محترم وزحمت کش منطقه نیز در اسرع پرداخت شود.

توری تصریح نمود: با مذاکرات وپیگیریها ودیدار های  حضوری که با مجری طرح آزاد راه های شمال غرب کشور وزیر ساخت ها ودیگر مجریانی که درساخت این قطعه مشارکت دارند انجام شده است  واگر هم نیاز باشد انجام خواهیم داد.تا هر چه سریعتر این قطعه که به طول ۶کیلومتر و۷۰۰متر با احتساب رمپ های ورودی وخروجی اقدام کنند وبه زودی شاهد افتتاح این قطعه باشیم.

فرماندار هشترود اظهار داشت:طی سالیان متمادی به دلیل عدم وجود ورودی وخروجی مناسب شهر ونبود رمپ مناسب از سمت آزاد راه ،مشکلاتی برای اهالی هشترود ایجاد شده بود که با اتمام عملیات احداث قطعه پنج آزاد راه هشترود -مراغه این مشکلات به زودی مرتفع می شود وشاهد توسعه وعمران شهر هشترود وروستاهای تابعه خواهیم بود.

توری اظهار خوشحالی نمود : چون ساخت این قطعه در پیشرفت وعمران منطقه نقش بسبار مهم و اساسی بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز