خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

آبگیری سد عمارت تا 15 اردیبهشت سالجاری/ این سد باید از سال‌ها قبل آبگیری می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۹۷

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به اتمام فاز عملیاتی و اقدامات در دست حوزه اجتماعی، آبگیری سد عمارت بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی در بازدید از سد عمارت اظهار کرد: سد عمارت بزرگترین سد خاکی و مهم‌ترین سد استان اردبیل است و در حال حاضر باتوجه به بارش‌های صورت گرفته، آب قابل توجهی در حال جریان بوده که مسئله راهبردی کشورمان محسوب شده و بر همین اساس، عملیات آبگیری سد عمارت تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: در طول سالیان گذشته باید آبگیری سد عمارت صورت می‌گرفت ولی متاسفانه به دلیل غفلت‌های صورت گرفته، این امر مهم و حیاتی رخ نداده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در طول ماه‌های اخیر با اقدامات شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی در حوزه آب منطقه‌ای، فرمانداران و دیگر بخش‌های اجرایی، مسائل اجتماعی و تملک اراضی در حال رفع است و تا اواسط ماه آینده آبگیری سد به شکل قطعی انجام خواهد شد.

عاملی با اشاره به حل مسائل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت اذعان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل، مبلغی جهت تملک اراضی منطقه سد عمارت و یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای جابجایی و ساخت مسکن برای اهالی ساکن محدوده سد عمارت اختصاص یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز