خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

حضور دو نمایش حوزه هنری استان زنجان در جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۰۱

دو نمایش «دست هزار غریب» و «پری خوانی عشق و سنگ» از تولیدات حوزه هنری استان زنجان برای شرکت در سومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه در اردبیل آماده می‌شوند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، گفت: سومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه از تاریخ(۱ تا ۳ شهریورماه) سال جاری با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، اردبیل و زنجان به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر نعمتی، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: دو نمایش «دست هزار غریب» و «پری خوانی عشق و سنگ» از تولیدات حوزه هنری استان زنجان برای شرکت در سومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه در اردبیل آماده می‌شوند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره نمایش «دست هزار غریب» نوشته سعید تشکری و به کارگردانی امیر سهامی و نمایش «پری خوانی عشق و سنگ» نوشته چیستا یثربی و به کارگردانی حمیدرضا قزلباش از تولیدات حوزه هنری استان زنجان در بخش مساابقه بزرگسالان شرکت خواهند داشت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، یادآور شد: سومین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره ماه از تاریخ(۱ تا ۳ شهریورماه) سالجاری با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، اردبیل و زنجان به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز