خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۴۱

با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ظهر امروز در محل سالن اجتماعات این شرکت، با حضور معاونین و مدیران  ستادی وجمعی از  مدیرعامل شرکتهای خدماتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی بهرامی زاده به عنوان مدیرعامل سابق ،‌ محمد ابراهیم کیانفر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حکمی، «محمد ابراهیم کیانفر» را به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب کرد که در این حکم خطاب به وی آمده است: نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط شرکت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های مؤثری بردارید. 

محمد ابراهیم کیانفر با ۲۷ سال سابقه و تصدی در مسئولیت‌هایی همچون "مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی"، "معاونت توسعه مدیریت و منابع" و نیز "عضویت در هیأت مدیره " شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی را در کارنامه فعالیت خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز