خبرگزاری کار ایران

مصوبات جدید ستاد استانی کرونا یزد اعلام شد؛

تزریق واکسن کرونا در مدارس به دانش آموزان/ ضرورت تزریق دوز چهارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۸۵۹

جانشین ستاد استانی کرونا با اشاره به بازگشایی مدارس تأکید کرد که آموزش و پرورش و علوم پزشکی موظف شدند با حضور در مدارس و با اخذ رضایت اولیا شرایط واکسیناسیون دانش آموزان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی با بیان اینکه ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی به مراجعه‌کنندگان به شرط دریافت واکسن و استفاده از ماسک است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین محور‌های کرونا در استان، واکسیناسیون سراسری با توجه به ابلاغیه ستاد ملی است چرا که تمامی آحاد باید در سال جاری یک دوز واکسن را دریافت کنند و کسانی که دوز سوم را دریافت کردند باید یک مرحله نیز امسال واکسن دریافت کنند.

وی پایین بودن میزان شیوع بیماری در ایام نوروز با وجود جمعیت بالای مسافران نوروزی را به دلیل واکسیناسیون عمومی دانست و افزود: بر همین اساس از مردم درخواست می‌کنیم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اهتمام جدی داشته باشند.

عزیزی واکسیناسیون دانش آموزان ۵ تا ۱۱ سال را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: این طیف از دانش‌آموزان در معرض شدید ابتلا قرار دارند، چرا که شاید آنچنان نتوانند شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر واکسیناسیون همه کارکنان ادارت و دستگاه‌های دولتی ابراز داشت: همه کارمندان باید دوز سوم را دریافت کنند و بر این موضوع نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز