خبرگزاری کار ایران

به علت آلودگی هوا؛

فردا مهدهای کودک و پیش دبستانی های البرز تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۶۶

استاندار البرز گفت: با توجه به آلودگی هوا، مدارس استان در مقاطع مهدهای کودک و پیش دبستانی روز شنبه ۲۰ فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش ایلنا، مجتبی عبداللهی شامگاه جمعه در نشست کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا افزود: وضعیت کیفی هوا به دلیل ریزگردهایی که منشا خارجی دارد و از غرب کشور وارد شده، خوب نیست.

وی ادامه داد: این ریزگردها استان ها و شهرهای غرب کشور را در بر گرفته و اکنون به استان البرز رسیده است.

استاندار البرز یادآور شد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در شرایط این چنینی، مصوب شد مدارس استان در مقاطع مهد های کودک و پیش دبستانی روز شنبه ۲۰ فروردین ماه تعطیل شود.

وی با بیان اینکه زنگ ورزش در باقی مقاطع در فضای باز برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: قرار شد که کارخانه های آسفالت و شن و ماسه در استان فعالیت نداشته باشند.

عبداللهی تصریح کرد: افرادی که در گروه های حساس قرار دارند و دارای بیماری خاص هستند می توانند از مرخصی بدون محدودیت استفاده کنند.

وی افزود: همچنین تردد خودروهای سنگین و دارای نقص فنی و دودزا اجازه تردد ندارند.

استاندار البرز مردم را به استفاده از ماسک و پرهیز از حضور غیرضروری در فضای باز توصیه کرد و ادامه داد: گروه های بهداشتی و درمانی و هلال احمر نیز برای ارایه خدمات در صورت لزوم آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز