خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز؛

چهار شکارچی متخلف در دام محیط بانان قزوین افتادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۱۱

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در ایام تعطیلات نورزو چهار گروه متخلف شکار و صید را دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان قزوین، مهدی طاهری با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت اداره کل و شهرستان قزوین در راستای اجرای  قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست و در حین گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات  در مناطق تحت مدیریت محیط زیست در شهرستان قزوین موفق به دستگیری یک نفر شکارچی غیرمجاز شدند، متخلف دستگیر شده با نه رشته دام و تور غیرمجاز مخصوص زنده گیری پرندگان و یک دستگاه اسپیکر در حال شکار و صید گونه‌های جانوری وحشی بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: ضمن دستگیری شکارچی غیرمجاز از او یک قطعه کبک معمولی و تور و دام‌های غیرمجاز و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد که با تنظیم صورتجلسه تخلف، اقدامات لازم جهت برخورد قضایی صورت پذیرفت.

وی عنوان کرد: در عملیات مشابه که توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک صورت پذیرفت، یک نفر متخلف، در حین شروع به شکار دستگیر و از او یک قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید و متخلف پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول ادامه داد: در عملیات سوم، مامورین یگان حفاظت اداره کل یک نفر متخلف که با سلاح بادی دوربین سوار کالیبر پنج و نیم  در مناطق در حال شکار گونه‌های جانوری وحشی بود را دستگیر و ضمن توقیف سلاح و ضبط لاشه پرنده شکار شده، اقدامات لازم جهت برخورد قانونی با متخلف دستگیر شده صورت پذیرفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: عملیات چهارم منجر به دستگیری یک نفر متخلف در حین شروع به شکار توسط مامورین یگان حفاظت الموت غربی در منطقه حفاظت شده الموت و کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری و معرفی متخلف به دادگاه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز