خبرگزاری کار ایران

با حکم مشاور استاندار؛

مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۶۳۲

باحکمی از سوی مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری و رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین، احمد خورگامی به سمت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی خانی،  مشاور استاندار مشاور استاندار قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان را انتخاب کرد.

 متن حکم به شرح ذیل است:

«جناب آقای احمد خورگامی

سلام علیکم

با عنایت به جلسه مورخ 11/01/1401 هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و به استناد بند 3 مواد 37 و 38 اساسنامه شرکت جنابعالی به مدت 1 سال به عنوان مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین منصوب می‌شوید .

توسعه کیفی نمایشگاه‌ها در جهت تبدیل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین به نمایشگاه شناخته شده در سطح کشور و بین الملل و همچنین توسعه فضای فیزیکی سالن‌های نمایشگاهی از مهمترین مأموریت‌های شما در سال آتی خواهد بود.

امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت موفق و موید باشید .

مهدی حاجی خانی، مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری و  رئیس هیئت مدیره شرکت  نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز