خبرگزاری کار ایران

شکارچی متخلف در همدان به تحمل 9 ماه حبس محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۴۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: شکارچی یک راس قوچ ارمنی در منطقه شراء شهر همدان با رای قاضی به تحمل ۹ ماه حبس و پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید شعبانلو  افزود: یک جوان اقدام به شکار یک سر قوچ ارمنی و سلاخی آن کرده بود که سر، پا، پوست و لاشه این گونه از منزل شکارچی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این متخلف برای چهارمین بار است که اقدام به شکار غیرمجاز می کند و سابقه زندانی شدن به علت شکار غیرمجاز در پرونده او موجود است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان همچنین از محکومیت ۲ شکارچی خرگوش خبرداد و گفت: این افراد اقدام به شکار پنج سر خرگوش وحشی در قهاوند از توابع همدان کرده بودند که به پرداخت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه و ضرر و زیان محکوم شدند.

شعبانلو یادآوری کرد: بهار سال گذشته ۲ شکارچی غیر بومی در قهاوند شهرستان همدان اقدام به شکار خرگوش کردند که با گزارش مردمی، مراتب به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان همدان رسید.

وی ادامه داد: با بررسی موضوع ۲ نفر دستگیر و لاشه پنج سر خرگوش وحشی به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی و چند گلوله ساچمه ای کشف و پرونده قضایی تشکیل شد و ۵۰ میلیون ریال محکومیت برای هر ۲ نفر و ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست توسط دادگاه تایید و از متخلفان دریافت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز