خبرگزاری کار ایران

سفر معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به چناران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۵۸

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به چناران سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، در   سفر هیأت دولت به خراسان رضوی واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به چناران سفر کرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ابتدای ورود به چناران در گلزار شهدا حاضر شده به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد همچنین نماینده هیئت دولت در ادامه این سفر از یک سالن ورزشی نیمه تمام بازدید کرد.

واحدی همچنین از برج تاریخی و نجومی رادکان و اقامتگاه های بوم گردی روستای رادکان چناران نیز بازدید کرد.

در این بازدید با مسئولان اقامتگاه‌های بوم گردی روستای رادکان درباره مسائل و مشکلات آن‌ها گفت‌و گو کرد، واحدی راه‌اندازی اقامتگاه های بوم گردی را در ایجاد اشتغال و توسعه روستایی موثر دانست.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور با تعدادی از نمایندگان مردم چناران دیدار و گفت و گو کرد.

جواد واحدی امروز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در این دیدار با حضور در فرمانداری چناران با نمایندگان اقشار مختلف گفت و گو کرد.

در این دیدار نماینده صنعت‌گران، کشاورزان، ورزشکاران، جوانان، ایثارگران،فرهنگیان، شهرداران، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری حضور داشتند و دغدغه های خود را مطرح کردند.

نمایندگان بخش‌های مختلف موضوعاتی از جمله چالش‌ افزایش تعرفه گاز، ضرورت ایجاد و استقرار گمرک در شهرستان برای افزایش صادرات غیر نفتی، ایجاد خط ریلی به شهرستان، پرداخت به‌موقع خسارت کشاورزان توسط بیمه‌ها، ایجاد دبیرخانه ارتباط شهرداری‌ها با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران و فرهنگیان در این دیدار مردمی مطرح شد.

همچنین بافت فرسوده چناران، تبدیل تپه تاریخی چناران به سایت موزه، توسعه گردشگری با توجه به اقامت‌پذیری این شهرستان، تکمیل پروژه آزاد‌راه چناران به مشهد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار مردمی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز