خبرگزاری کار ایران

بازدید چهار ساعته استاندار از اردوی جهادی در ویسرود شفت/ تاکید عباسی بر خدمت صادقانه و تلاش مجدانه برای رفع مشکلات مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۹۴

استاندار گیلان از اردوی جهادی جهادگران در روستای ویسرود شهرستان شفت بازدید و به صورت میدانی مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و با اهالی منطقه نیز گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی از اردوی جهادی جهادگران در روستای ویسرود شهرستان شفت بازدید و با حضور در مسجد روستا، به مقام شامخ شهید محمد شکوری از شهدای آرمیده در این مسجد ، ادای احترام و با جهادگران بسیجی و نیز اهالی منطقه دیدار کرد.

عباسی در جمع مردم و دانشجویان جهادگر در مسجد حضرت ولیعصر ( عج) ویسرود اظهار داشت: برای اینکه غبار محرومیت را از مناطق مختلف بزداییم، لازمست به روستاها و نیز جاهایی که محروم هستند، سرکشی کنیم و این امر ، یکی از برنامه های منظمی‌ست که پیوسته دنبال کرده و می‌کنم.

وی افزود: اینکه امروز جمعی از دانشجویان بسیجی ایام تعطیلات نوروزی خود را به عمران و رفع محرومیت اختصاص داده‌اند، اقدامی ستودنی از نسل جوان و برومند انقلاب است که از تلاش های آنان قدردانی می‌شود‌.

استاندار گیلان تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای جوان متعهد و متخصص در اداره امور کشور را یادآور شد و گفت: دولت سیزدهم در این زمینه برای ارائه خدمت بهتر به مردم اهتمام ویژه ای دارد.

وی با اشاره به مشکل گازرسانی این روستا و اقدامات در حال انجام برای رفع سریع آن خاطرنشان کرد: تأکید کرده ام که بعد از اتمام این مهم ، جاده نیز برای تسهیل تردد مردم ترمیم شود.

عباسی زمینه سازی برای حفظ فرصت های شغلی مردم منطقه که عمدتا دامداری، زنبورداری و شالبافی است، را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بازنگری طرح هادی روستایی نیز باید مردم منطقه مورد توجه باشند و در مضیقه قرار نگیرند.

وی همچنین گفت: در خصوص بحث مستثنیات و اراضی ملی منطقه، جلسه ای برگزار و با در نظر داشتن دغدغه های اهالی و ساکنان، موضوعات بررسی شود.

استاندار گیلان با قدردانی از دانشجویان حاضر در این اردوی جهادی گفت: مسئولان هم تلاش می‌کنند که با مدیریت جهادی ، خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند.

وی پرهیز از بروکراسی های زائد اداری و رسیدگی فوری به مشکلات را از جلوه‌های خدمات جهادی خواند و گفت: اهتمام داریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس جمهوری و سیاست های راهبردی دولت سیزدهم ، بتوانیم غبار محرومیت را از روستاها بزداییم تا به مناطق نمونه گردشگری، کشاورزی و دامداری تبدیل شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در روستای مبارک آباد شفت ضمن ادای احترام به مقام شهیدان محمدمهدی راهنما و اسماعیل رجبی ثابت؛ پای درددل اهالی این روستا نشست.

وی در ادامه با حضور در شهرک صنعتی شفت از برخی واحدهای تولیدی آن بازدید کرد.

 عباسی در حاشیه این بازدید گفت: در ادامه جلسات میدانی رفع موانع تولید و اشتغال در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین باید عملیاتی تر و بهینه تر از ظرفیت های تولیدی استان به‌ویژه در منطقه محروم شفت استفاده شود.

 وی ارتقاء جایگاه شفت و محرومیت‌زدایی از این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز