خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

کشف بیش از 300 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 351 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک واحد صنفی در قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی با اشاره به کشف کالای قاچاق در قزوین گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک واحد صنفی بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: مأموران اداره اماکن پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شده و در بازرسی‌های به عمل آمده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

خدایی با بیان اینکه در این پرونده یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است ، عنوان کرد: قاچاق کالا خصوصا کالاهای سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز