خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تدابیر لازم برای خدمات رسانی مطلوب در روز طبیعت اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۹۸

استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه استان قزوین از طبیعت بکر برخوردار بوده و در نزدیکی بسیاری از محورهای اصلی سفر قرار دارد، به طور قطع در روز طبیعت با حجم زیادی از مسافران همراه خواهد بود که در این زمینه تدابیر لازم باید برای کنترل ترافیک و خدمات رسانی مطلوب به مردم اتخاذ شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین امسال در حوزه مسافر پذیری و تردد افزایش قابل توجهی داشته است ولی به لطف خدا و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های ذیربط، حوادث و تلفات جاده‌ای کمتر از گذشته بوده است که قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار قزوین با بیان اینکه قرن جدید قرن ملت ایران خواهد بود، گفت: حجم بالای مسافرت‌ها نشانگر نشاط در جامعه است و به‌عنوان خدمتگزاران استان قزوین برای افزایش نشاط اجتماعی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در زمینه مراکز بین راهی نیاز است تا فرمانداری‌ها با تمام دقت ورود کرده و نحوه خدمات رسانی در این مراکز را کنترل کنند تا شاهد نارضایتی نباشیم.

نمایندده عال ید ولت در استان قزوین گفت: همچنان تأکید مجموعه مدیریتی استان در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است و کاهش این آمار برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اعلایی با بیان اینکه در موضوع سوخت باید آمادگی لازم را داشته باشیم، افزود: در بحث نان هم در ایام تعطیلات برخی نانوایی‌ها فعال نبودند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و در این زمینه فرمانداری‌ها باید نظارت خود را افزایش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز