خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان:

18 هتل و 4 مهمانپذیر مرکزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۰۳

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل داران ایران گفت: 18 هتل و 4 مهمانپذیر در استان مرکزی آماده پذیرش برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز 1401 هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد سمیعی افزود: در این راستا 800 اتاق و 2400 تخت در هتل ها و مراکز اقامتی استان مرکزی برای مسافران نوروزی در سال جدید پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل و مراکز اقامتی توسط بازرسان در ایام نوروز کنترل می‌شود و در صورت تخطی از دستورالعمل‌های بهداشتی در نوبت اول تذکر و در نوبت دوم واحد مربوطه مهر و موم خواهد شد.

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل داران ایران اظهار داشت: اکنون بیشترین رزرو مراکز اقامتی و هتل در استان مرکزی مربوط به شهرستان محلات با 2 هتل، یک مجموعه گردشگری و 60 خانه مسافر آبگرم است که با 60 درصد ظرفیت پُر شده است.

سمیعی تصریح کرد: شهرستان اراک نیز دومین شهرستان استان مرکزی بعد از شهرستان محلات است که 40 تا 50 درصد ظرفیت پذیرش 4 هتل آن برای مسافران نوروزی رزرو شده است.

وی بیان داشت: بقیه شهرستانهای استان مرکزی نیز با توجه به موقعیت گردشگری مانند شهرستانهای ساوه و دلیجان ظرفیت پذیرش مراکز اقامتی آنها رزرو شده که نسبت به نوروز گذشته بهتر است.

رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتل داران ایران تأکید کرد: بیش از 2 هزار مکان تاریخی گردشگری  و بیش از 15 موزه استان مرکزی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

سمیعی ابراز داشت: شیوع کرونا باعث شد تا هتل داران، صاحبان مهمانپذیرها و فعالان حوزه اقامت گردشگران استان مرکزی در 2 سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال خسارت را متحمل شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز