خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی خبر داد:

6 فوتی دستاورد تصادفات نخستین روزهای تعطیلات نوروزی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۹۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تصادفات جاده ای در شهرستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی سال 1401 تاکنون 6 فوتی بر جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: متاسفانه در 3 روز نخستین سال، 6 مورد فوتی در اثر حوادث رانندگی در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به ثبت رسیده که از این تعداد 4 مورد مربوط به تصادفات جاده ای و 2 مورد مربوط به تصادفات داخل شهری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی در کریدور و شاهراه ارتباطی غرب به شرق قرار دارد، هر ساله شاهد موارد زیادی حوادث جاده ای هستیم. در این راستا تمامی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی در آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به آغاز سال جدید و شروع سفرهای نوروزی، رعایت برخی از نکات مهم ایمنی در هنگام رانندگی بسیار ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالیان تصریح کرد: در این راستا باید استفاده از کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی، سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جدی گرفته شود و از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز