خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

نفرات برگزیده جشنواره واژه در مشهد مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۰۴

آیین اختتامیه جشنواره واژه در حالی برگزار شد که هیات داوران بسیاری از شرکت کنندگان را شایسته رتبه برتر ندانست و در برخی رشته ها افراد برتر را معرفی نکردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری واژه، با معرفی برگزیدگان این جشنواره در مرکز جهاد دانشگاهی خراسان‌ رضوی و با حضور مدیران شهری برگزار شد.

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی و ادبی واژه در این مراسم گفت: این جشنواره امسال در بخش‌های عکس نوشته، عکاسی با تلفن همراه، داستان کوتاه، قطعه ادبی و تولید کلیپ با تلفن همراه فراخوان داد.

حسین فلاح افزود: جشنواره ادبی و هنری واژه چهارمین مرحله خود را در حالی گذراند که بیش از ۵۰۰ جوان مستعد در حوزه ادبی و هنری را شناسایی و برنامه ای بلند مدت برای کلاس های آموزشی را در نظر گرفت. 

وی بیان کرد: در بخش عکاسی، هیات داوران هیچ اثری را حائز کسب رتبه اول ندانست، در این بخش نگین خدابخش پور مقام دوم را بدست آورد و فاطمه مقتدر سوم شد. در داستان نویسی هم هیچ اثری به مقام اول و دوم دست نیافت و کوثر مرادپور مقام سوم را از آن خود کرد. در بخش قطعات ادبی و همچنین تولید کلیپ هم هیچ اثری حائز رتبه نشد.

وی با بیان اینکه دی ماه امسال چهارمین دوره با موضوعات فاطمی و مهدوی آغاز شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد توسعه فردی برای دانشجویان است تا در تولید آثار هنری در عرصه فرهنگی و مذهبی ورود پیدا کنند و همچنین از شهرهای مشهد، یزد، شیراز، تهران و اردبیل در این جشنواره آثاری به جشنواره ارسال شده است.

حسین باغگلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد هم در این مراسم گفت: اصلی ترین موضوع در کارهای فرهنگی مواجه شدن با مخاطب است. باید بر روی محتوا و کارهای اثرگذار مطلوب کار کنیم.

وی همچنین با اشاره به تاریخچه مدرنیسم و تاثیرات دین در زندگی و رویکرد متفاوت در جریان های اعتقادی گفت: معتقدم انسان به شدت به معنویت نیاز دارند.

وی ادامه داد: الگوی رسالت، بعثت و نزول قرآن بر رسول اکرم(ص) و ارتباط با مردم یک الگوی تربیتی است که فرماندهی آنرا خدای متعال بر عهده داشت. در مسیر فعالیت فرهنگی و تربیتی آنچه اصل است در میان مردم و با آنها زیستن و فهم کردن شرایط عمومی آنها است. یکی از دشواریها این است که کسانیکه کار فرهنگی و تربیتی انجام می‌دهند فاصله آنها از شرایط عمومی مردم زیاد است و چالش دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز