خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

سازمان تامین اجتماعی در صدور احکام افزایش مستمری ۱۴۰۱ تعلل نکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۲۴

دبیر اجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: سازمان تأمین اجتماعی درصدور احکام افزایش مستمری ۱۴۰۱تعلل نکند و انتظار داریم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هرچه سریع‌تر افزایش مستمری سال آینده را ابلاغ کند.

غلامرضا طالبا درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: انتظار داریم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هرچه سریع‌تر افزایش مستمری ۱۴۰۱ را ابلاغ کند و احکام حقوقی جدید صادر شود که بیش از ۳.۵ میلیون بازنشسته‌ی کارگری در سراسر کشور، در انتظار روشن شدن تکلیف خود هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که بخشنامه‌  مزد ۱۴۰۱ به طور رسمی ابلاغ شده، توقع داریم افزایش مستمری بازنشستگان کارگری نیز به سرعت ابلاغ شود.

طالبا بیان کرد: خواسته‌ی جدی ما افزایش حداقل مستمری بازنشستگان کارگری  بیشتر از افزایش حداقل مزد کارگران شاغل است و انتظار داریم مزایای جانبی مستمری مانند مسکن و بن به اندازه‌ی کافی افزایش یابد تا دریافتی بازنشستگان بیش از ۵۷ درصد زیاد شود.

وی خاطر نشان کرد: مجلس  ۹۰هزار میلیارد تومن از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی جهت متناسب سازی حقوق بازنشستگان مستمری بگیران ازکار افتادگان و بازماندنگان تصویب کرد و تامین اجتماعی هرچه سریع‌تر نسبت به افزایش حقوق آنها اقدام کند وسپس متناسب سازی راانجام دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز