خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

به دنبال ارائه برنامه‌ای برای جذب نیروهای بومی در بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۳۱

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: انتظار این است با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای جامع و مدون برای جذب نیروی بومی داشته باشید و حتما متخصصین بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی معین وزیری در دیدار با مدیر عامل صبا فولاد خلیج فارس، اظهار کرد: صنایع در هرمزگان به عنوان یکی از منابع مهم اشتغالزایی کانون توجه است و در این زمینه تاکنون از نیروهای بومی در سطح کارهای خدماتی آنهم با حداقل جذب استفاده شده اما انتظار این است با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ای جامع و مدون برای جذب نیروی بومی داشته باشید و حتما متخصصین بومی در پست های مدیریتی بکار گرفته شوند.

وی اضافه کرد: اجرای مسئولیت های اجتماعی را در حوزه اشتغال فعال کنید و با هماهنگی بین دستگاهی ذیل وزارت مردم آنچه که لایق این مردم نجیب است به بهترین وجه انجام شود.

همچنین احسان دشتیانه بر ضرورت مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان متخصص متناسب با نیازهای صبا فولاد تاکید کرد از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای تعامل هر چه بیشتر با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در انجام ماموریت ها و وظایف وزارت مردم در استان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز