خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

20 راهنمای گردشگری آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی مرکزی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۶۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 20 راهنمای گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان اماکن تاریخی و موزه‌های استان مرکزی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی مرزبان افزود: راهنمایان گردشگری استان پس از حدود 2 سال رکود در صنعت گردشگری، در ایام عید پیش رو در همکاری با میراث‌ فرهنگی برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: راهنمایان گردشگری قبل از شروع تعطیلات نوروز در اماکن تاریخی استان مستقر می‌شوند و در خصوص سرگذشت ابنیه‌ها، تاریخ و تمدن، فرهنگ، آداب و رسوم، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان توضیحاتی را به گردشگران ارائه می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در شهرستان‌های مختلف، آئین‌های بومی و فرهنگی و برنامه‌های نوروزگاه از دیگر اقدامات و برنامه‌های نوروزی در تمامی شهرستانهای استان مرکزی است.

مرزبان با بیان اینکه حفظ سلامتی مسافران همانند استقبال از آنان مهم است، تصریح کرد: در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شده و تمامی مراکز پذیرایی بین‌راهی، نمازخانه‌های بین‌راهی، هتل‌ها، پمپ‌های بنزین و تمام فضاهای خدماتی درون شهری و برون شهری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز