خبرگزاری کار ایران

تأکید دادستان مرکز استان سمنان بر افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۰۹

دادستان مرکز استان سمنان خواستار افزایش نظارت بر تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان به مسافران نوروزی شد.

به‌گزارش ایلنا از سمنان، محمد شریف ابراهیمی صبح امروز 24 اسفند در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: برای حقوق مردم باید اهمیت ویژه قائل شد و قانون‌گذار برای حقوق عامه وظیفه بر عهده دادستانی گذاشته است.

 دادستان مرکز استان سمنان بر کنترل قیمت‌ها به‌ویژه در تأسیسات گردشگری و واحدهای مرتبط با ارزاق مردم و کنترل و نظارت مستمر این مراکز تأکید کرد.

شریف ابراهیمی با تأکید بر اینکه نباید حقی از مردم ضایع شود، افزود: باید خدمات حوزه راه و راهداری در زمینه نصب علائم هشداردهنده جاده‌ای مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای باید با سرعت عمل و هماهنگی بیشتری انجام شود، ادامه داد: بعد وقوع حادثه، آتش‌نشانی، پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط باید سرعت بیشتری به کار بدهند و مجهز و هماهنگ باشند.

دادستان مرکز استان سمنان از استان سمنان به‌عنوان دروازه عبور زائران حرم مطهر امام رضا (ع) یاد کرد و ادامه داد: استان دارای جاذبه‌های گردشگری بالایی است و این ظرفیت‌ها نیاز به اطلاع‌رسانی گسترده دارد.

وی در رابطه با موضوع سامان‌دهی جنگل ابر نیز تصریح کرد: موضوع مهم حفظ جنگل ابر نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط در قالب یک کارگروه دارد و به‌تنهایی وظیفه میراث‌فرهنگی نیست، زیرا جنگل ابر جاذبه و ثروتی است که باید برای مردم بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز