خبرگزاری کار ایران

در شهرستان کرج انجام شد؛

تمهیدات آتش‌نشانی کرج برای شب چهارشنبه‌ پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۴۳

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی برای مقابله با خطرات و حوادث چهارشنبه‌سوری در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد جمشیدی با عنوان اینکه به ازای هرخودرو سه نفر نیروی آتش‌نشانی درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: به‌طور روزانه و معمول ۱۶۰ نیروی آتش‌نشانی در حالت آماده باش قرار دارند اما باتوجه به پیش‌بینی وقوع حوادث در چهارشنبه پایانی سال، ۱۷۰ نیروی دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهند شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش‌نشانان ما علاوه بر پوشش حوزه کرج، آماده همکاری با شهرهای اقماری در مواقع لزوم نیز هستند.

او می‌گوید: هماهنگی لازم با هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهور برای همکاری در شرایط خاص انجام شده است.

جمشیدی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنی برای کاهش خطرات چهارشنبه‌سوری در ‌کرج،‌ گفت: این جشن در پنج نقطه از شهر با حضور پرشور مردم همراه شد.

او افزود: هدف از این برنامه ارائه آموزش و آگاهی به ‌منظور کاهش خطرات چهارشنبه‌سوری است.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، اجرای تئاتر، توزیع بروشورهای آموزشی، برنامه کودک و... از جمله برنامه‌های جشن نه به چهارشنبه‌سوزی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز