خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان:

زمینه اشتغال پایدار برای هنرمندان قزوین فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۴۶

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای رسیدن به تعالی هنر اهمیت دارد و باید بتوانیم در آینده نزدیک اشتغالزایی کنیم و در نتیجه این تفاهم نامه زمینه این امر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا امامقلی در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که ظهر امروز در خانه فرهنگ امیر کبیر برگزار شد، گفت: تقارن تحول در جریان فرهنگ و هنر استان و بهار نکته‌ای است که می‌توان آن را به فال نیک گرفت و امیدواریم این درخت‌ها روزبه روز تنومندتر شده و سر به فلک بکشند.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: در فاصله کوتاه زمانی به این تفاهم نامه رسیده‌ایم و عملیاتی شدن در این بازه زمانی  کوتاه ما را امیدوار می‌کند.

وی بیان کرد: هنر تصویری در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر، ادبیات پایداری در قالب تاریخ شفاهی و آفرینش‌های ادبی شامل داستان و رمان در این اقدام جدید مورد توجه قرار دارد و تیم‌ها ابتدا در فرآیند ثبت نام قرار می‌گیرند و پس از غربالگری در مرحله پیش شتاب دهی آموزش کوتاه و در مرحله شتاب دهی آموزش اصولی و بلند مدت می‌بینند تا وارد بازار کار شوند.

این مسئول افزود: در این رویداد، کارِگروهی و آموزش حین عملیات مورد توجه قرار می‌گیرد و حتما باید کنشگری و مساله محوری وجود داشته باشد و ناظر بر مسایل روز کشور و استان است تا به رفع مساله منجر شود.

امامقلی اظهار کرد: بعد از یک ماه شاهد اولین خروجی در این رویداد خواهیم بود و تیم‌ها در سه دوره چهل روزه، یک ماهه و یک ساله، برای ارائه خدمات آماده می‌شوند و سعی می‌کنیم بخش خصوصی هم ورود پیدا کرده و افرادی که توانمد شده‌اند با صنعت و کشاورزی هم مرتبط شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز