خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

حضور در لیگ برتر فوتبال خواسته و مطالبه جوانان هرمزگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۱۱

استاندار هرمزگان گفت: ورزش قهرمانی می تواند شور و نشاط زیادی را جامعه ایجاد کند و حق مردم هرمزگان است که یک تیم لیگ برتری فوتبال داشته باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در خصوص نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، اظهار کرد: علی‌رغم ضرورت حمایت مالی از تیم‌های ورزشی پایه و ورزش‌های انفرادی، هرمزگان باید یک تیم لیگ‌برتری فوتبال داشته باشد و این موضوع به‌عنوان اولویت سال آینده به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر فوتبال خواسته و مطالبه جوانان و مردم سراسر استان است، افزود: ورزش قهرمانی می تواند شور و نشاط زیادی را جامعه ایجاد کند و حق مردم هرمزگان است که از این امتیاز بهره مند شوند.

استاندار هرمزگان گفت: سال آینده با کمک مالی اعضا، به دنبال این هستیم که از طریق حمایت از یکی از تیم‌های استان که در لیگ یک حضور دارد و یا از طریق خرید امتیاز تیم‌های دییگر، هرمزگان هم صاحب یک تیم لیگ برتری فوتبال شود.

دوستی بیان کرد: حمایت از ورزش‌های تیمی و انفرادی که دارای مزیت نسبی هم هستند در اولویت بعدی کمک‌های مالی شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز