خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

ترخیص 2700 خودروی دپو شده در سایت ایران خودرو فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۷۲

رئیس کل دادگستری فارس گفت: با پیگیری دادستان مرکز استان و ورود سازمان بازرسی، قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودروهای دپو شده در سایت ایران خودرو فارس ترخیص شده است.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از سایت ایران خودروی فارس بیان کرد: دادستان مرکز استان ١٤ بهمن ماه امسال از این سایت که حامل خودروهای دپو شده زیادی بود، بازدید کردند.

او افزود: از آنجا که مردم مدت‌ها در انتظار ترخیص خودرو خود بودند، با پیگیری ایشان و ورود سازمان بازرسی قریب به ٢٧٠٠ خودرو از مجموع خودروهای دپو شده، ترخیص شد و اکنون هم خودروهای حمل در حال بارگیری خودروهای پلاک شده هستند.

رئیس کل دادگستری فارس، تسریع در روند تحویل خودروها را مهمترین هدف دادگستری استان از ورود به حل مسائل این سایت ذکر و خاطرنشان کرد: هم‌اینک بسیاری از خودروها پلاک شده و در حال تحویل به استان‌های مدنظر هستند.

موسوی ابراز امیدواری کرد که با وعده مسئولان، تولیدات این سایت افزایش یابد و دادگستری فارس هم برای افزایش تولید محصولات این سایت، حمایت می‌کند. 

او عنوان کرد: خودروهای تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز آماده شده و به زودی توزیع انجام خواهد شد که اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری فارس مجددا با تصریح بر این موضوع که حامی تولید بوده و هستیم، گفت: طرفدار افزایش محصولات ایران خودرو در این سایت و تسریع در تحویل هستیم، چرا که برخی از این خودروها به ناحق در این سایت دپو شده بودند.

موسوی یادآور شد: نیروی انتظامی در پلاک گذاری این خودروها به خوبی ورود کرده و اکثر این خودروها به زودی تحویل داده خواهد شد.

او با بیان اینکه هدف ما آزاد سازی این خودروها بود که بحمدالله انجام شده، از مدیرعامل سایت ایران خودرو فارس بابت همراهی با مجموعه قضایی و انتظامی تقدیر کرد.

عبدالرضا ملاکی، مدیرعامل سایت ایران خودرو در فارس نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور در تامین تمام قطعات شرکت ایران خودرو استان، گفت: از ١٤ بهمن ماه تاکنون قطعات مورد نیاز ٤ هزار خودرو تامین و تاکنون بیش از دو هزار و ٦٠٠ دستگاه از سایت خارج شد و تلاش می‌شود تا قبل از محدودیت‌های ترافیکی، یکهزار دستگاه دیگر به مشتریان تحویل داده شود.

وی تامین قطعات مورد نیاز و رفع کسری قطعات در این شرایط را کاری جهادی عنوان کرد و افزود: تنوع و افزایش تولید در سال آینده مدنظر این شرکت است.

ملاکی همچنین خاطرنشان کرد: خودروهای موجود در این سایت تکمیل شده و هیچ کسری نداریم و منتظر نصب پلاک هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز