خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به بیش از 9 هزار مورد شکایت در سامانه 124 استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۸۲

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بررسی و رسیدگی به بیش از 9 هزار شکایت واصله از طریق سامانه 124 طی سال 1400 در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز کوروش مرادی در این باره گفت: در سال جاری 9 هزار و 642 شکایت از طریق سامانه 124 به این سازمان واصل شده است.

مرادی افزود: مجموع شکایات واصله 11 هزار و 581 مورد بوده است، که از این تعداد 9 هزار و 642 مورد به صورت تلفنی و یک هزار و 939 مورد هم به صورت حضوری واصل شده است.

وی تصریح کرد: این شکایات در نهایت منجر به کشف 3 هزار و 805 مورد تخلف و 6 هزار و 977 مورد عدم تخلف شده است، همچنین 540 مورد هم در دست بررسی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان البرز از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را به سامانه 124 گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز