خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه خدمات دریایى و بندرى بتاء

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۷۳

با حضور اعضای هیات مدیره شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، مدیران ارشد بنادر و دریانوردی و اعضای جامعه بندری استان هرمزگان و شرکت های همکار و کشتیرانیها، از خدمات صادقانه مهدی قائم مقامی تقدیر و فواد جلیلیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دراین مراسم توجه به طیف کارگری و ایفای مسئولیت های اجتماعی، تعاملات مثال زدنی با اداره کل و حضور پررنگ در مناسبت های مذهبی و ملی را بخشی از کارنامه موفق مهدی قائم مقامی در سال‌های اخیر دانست و افزود: وی مدیری با لیاقت، مدبر و با تواضع بود که برایشان در سمت جدید مدیرعاملی شرکت تایدواتر نیز آرزوی موفقیت داریم.

محمود صابری با بیان اینکه شرکت بتاء بعنوان یکی از بزرگترین عوامل اجرایی مجتمع بندری شهید رجایی مطرح است، گفت: در این بندر مهم، کوچکترین قدمی که برای تغییر مثبت و حرکت رو به جلو برداشته شود، اثرات بزرگی در شکوفایی اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت و باید همه با کار جهادگونه از فرصت ها مسئولانه و به نحو احسنت استفاده کنیم.

وی ضمن خوشامد گویی به فواد جلیلیان مدیرعامل جدید شرکت بتاء، او را فردی قدیمی و شناخته شده در سطح بندر و پرانرژی و جوان معرفی و اضافه کرد: همه دوستان از شما به نیکی یاد می کنند و من هر بار در کنار این عزیز قرار می گیرم احساس آرامش می کنم و یقین دارم در این شرکت با جو صمیمی و دوستانه شکل گرفته همکاران با لذت بیشتر به وظایف خود عمل می کنند.

در ادامه این برنامه، مهدی قائم مقامی ضمن تشکر از تمامی همکاران اظهار کرد: شرکت بتاء خانه من است و خوشحالم که در بین شما بودم و هیچ گاه خاطرات خوب بجای مانده در این مجموعه را فراموش نخواهد شد. 

مدیرعامل سابق شرکت بتاء با اشاره به اینکه طی این مدت زمینه آشنایی هرچه بیشتر با همکاران فراهم شد، افزود: در این چند سال که سکان مدیریتی را در دست گرفتم به دلیل ذات کاری سخت در بندر، جوی دوستانه در شرکت بتاء ایجاد کردیم و از آنجاییکه بیشتر ساعات زندگی را در کنار هم سپری کردیم پرسنل با رفاقت، یکدل و صادقانه و با لذت امورات محوله را پیش بردند.

وی همچنین انتصاب فواد جلیلیان را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: دوستی و رفاقت با ایشان از دوران بسیار دور حاصل شد و بسیار خوشحالم که ایشان به جمع ما پیوستند و حال شرکت را با خیالی آسوده به فردی تحویل می دهیم که لیاقتش بسیار بالاتر نیز هست و بنده نیز همچنان در مسند جدید در خدمت ایشان و سایر همکارانم خواهم بود.

مدیرعامل جدید شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء ارتقا شاخص های عملیاتی، اعتباری، تعامل گسترده با سایر شرکت های درون گروهی و یا پشتیبان بندر و خدمت رسانی به مشتریان بین المللی و کشتیرانیها در کنار رعایت دو اصل کیفیت و ایمنی را از جمله برنامه های مهم شرکت بتاء بعنوان بازوی اجرایی سازمان بنادر برشمرد و اضافه کرد: بنا داریم طی یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در کنار سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری هایی را در ادامه این مسیر محقق کنیم و با حرکت به سمت استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن بندری، مسیر صادرات و واردات کالای کشور را بیش از پیش هموار نمائیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز