خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها:

طرح مطالبات از منطقه‌ای به ملی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۵۲

رضائیان در نطق پیش از دستور خود گفت: مطالبات منطقه‌ای باید جای خود را به مطالبات ملی دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رضائیان در نطق پیش از دستور، با بیان اینکه دو موضوع جامعه‌پذیری شهروندان و آموزش اعضای شوراها باید مورد توجه شورای عالی استان‌ها به ویژه کمیسیون‌های آموزش، فرهنگی و حقوقی این شورا قرار گیرد، تأکید کرد: آشنایی اعضای شوراهای کشور با وظایف و اختیاراتشان، در ارتقای جایگاه شوراها بسیار مفید است.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها، گفت: جایگاه شورای عالی استان‌ها باید ارتقا یابد اما باید به این مسئله هم توجه شود که منزلت و ارتقا، در دست خود اعضا و عملکرد خودمان نیز است و شورای عالی نباید در خود و درگیر مسائل درونی باشد.

وی گریزی هم به موضوع مهاجرت از روستاها به شهرها زد و افزود: در صد سال گذشته جمعیت روستاهای کشور از ۷۵ درصد جمعیت کل کشور به ۲۵ درصد رسیده است و عدم توجه به مناطق روستایی، عامل اصلی این مهاجرت است.

رضائیان در پایان، خواستار طرح مطالبات ملی شد و اظهار داشت: طرح مطالبات از منطقه‌ای باید تبدیل به ملی شود چرا که بیان کردن مطالبات‌ ملی، در دل خود مطالبات منطقه‌ای را هم به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز