خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار مطرح کرد؛

کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام سبزوار/ادارات در خدمت به مردم شفاف باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۷۱

فرماندار ویژه سبزوار گفت: علت نیمه تمام ماندن بسیاری از پروژه های شهرستان نه فقط کم کاری های شخصی در حوزه مسئولیت مدیران، بلکه متاسفانه عدم تخصیص اعتبارات لازم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با رسانه ها با بیان اینکه ادارات در بعضی از مواقع خود زمینه انتقاد و شکایت ها را فراهم می‌کنند گفت: شفافیت بهترین مرجع برای پاسخگویی ادارات شهرستان است و متاسفانه در برخی مواقع این خود آنها هستند که باعث ایجاد انتقاد می‌شوند.

حسین ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه قطعا رسانه ها انتقادات و خواسته های مردم را به دستگاه های اداری منتقل می‌کنند افزود: رویه ادارات در این خصوص باید تغییر کند چرا که مجاب شدن آنها به پاسخگویی امریست که باید قطعا صورت بگیرد و نظارت فرمانداری به عملکرد آن ها در دستور کار معاونت ویژه استانداری است.

وی همچنین با بیان اینکه علت نیمه تمام ماندن بسیاری از پروژه های شهرستان نه فقط کم کاری های شخصی در حوزه مسئولیت مدیران بلکه متاسفانه عدم تخصیص اعتبارات لازم است گفت: شهرستان در درجه اول با کمبود اعتبار و عدم تخصیص مواجه است و همین امر باعث معطل ماندن پروژه ها شده است که سعی داریم این مسئله از طریق ارتباط مستقیم با استانداری رفع شود.

فرماندار ویژه سبزوار همچنین در خصوص ارائه خدمات فرمانداری به سایر شهرستان ها ادامه داد: یکی از انتقادات به شهرستان هایی نظیر ششتمد، جوین و خوشاب این است که باید روند اداری و خدماتی خود را از شهر سبزوار جدا کنند و مستقل باشند همچنان که این امر در شهرهایی نظیر زبرخان و فیروزه نیشابور و یا فیض آباد از زاوه وجود دارد اما در غرب خراسان این استقلال عمکرد خصوصا در خصوص ساز و کارهای اداری وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز