خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

برخورد قاطع با اخلالگران چهارشنبه آخر سال/ ۹۰ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۴۶۰

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با اخلالگران چهارشنبه آخر سال، گفت: تاکنون بیش از ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ۹۰ نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به در پیش بودن سه شنبه آخر سال، اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه با اخلاگران آرامش و امنیت مردم در این روز برخورد قاطع انجام می‌شود، افزود: در این روزها والدین و خانواده‌ها نیز باید برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه‌ای بر فرزندان خود نظارت و کنترل داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه‌ها قضا با هر گونه ناهنجاری برخورد قاطعانه انجام می‌دهند، ادامه داد: با توجه به خطر شیوع و اوج گیری دوباره کرونا باید از برگزاری هر گونه اجتماعی جدا خودداری شود.

وی در ادامه به برخی پیامدهای ناگوار حوادث چهارشنبه آخر سال و استفاده از مواد محترقه اشاره و اضافه کرد: شهروندان از روشن کردن آتش در گذرگاه‌های باریک و نزدیک پست برق یا ایستگاه‌های کاهش فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی پرهیز کنند.

سرهنگ حسن پور حمل و نقل مواد منفجره را از جمله مصادیق جرم عنوان و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۱۸ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک در استان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ نفر نیز که در حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دخیل بودند نیز دستگیر شدند.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز