خبرگزاری کار ایران

واگذاری بیش از ۲ هزار هکتار زمین در شهرک های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ خراسان رضوی گفت : تاکنون ۲ هزار و ۶۰۹ هکتار زمین صنعتی در قالب انعقاد چهار هزار و ۹۴۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران ، افزود : از مجموع اراضی واگذار شده مزبور تاکنون یکهزار و ۵۱۰ هکتار زمین مورد بهره برداری قرار گرفته و ۲ هزار و ۷۴۳ واحد صنعتی در آنها راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: برای راه اندازی واحدهای صنعتی مزبور ۵۳ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای ۷۷ هزار و ۶۷۲ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان اراضی ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که هم اینک ۲ هزار و ۱۶۰ طرح صنعتی فعال در آنها در حال اجرا است و  ۸۷۱ طرح صنعتی نیز غیرفعال است.

بهرامی زاده اضافه کرد: با بهره برداری از این طرحهای صنعتی در یکهزار و ۹۷ هکتار زمین، ۱۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جذب شده و برای ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای کارگاهی گفت: در این راستا تاکنون ساخت ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تکمیل شده و ۲۸۳ واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده است که این کارگاه ها هشت هکتار زمین را به خود اختصاص داده و زمینه ایجاد چهار هزار و ۱۵۷ شغل را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز