خبرگزاری کار ایران

با رأی اعضای شورا ؛

دومین شهردار تبریز در ششمین دوره شورای شهر انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۶۵

اعضای شورای شهر تبریز «یعقوب هوشیار» را به عنوان پنجاه و هشتمین شهردار این کلانشهر انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اعضای شورای شهر تبریز در جلسه امروز سه شنبه که برای انتخاب شهردار این کلانشهر تشکیل شده بود، از بین ۲ گزینه برای تصدی کرسی شهردار، یعقوب هوشیار را با هفت رای به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.

در این جلسه «سعید شریف زاده» نیز موفق به کسب ۶ رای از آرای اعضای شورای اسلامی این شهر شد و از نشستن بر کرسی شهرداری تبریز بازماند.

هوشیار متولد سال ۱۳۵۶ بوده و در سال ۱۳۸۸ در دوره ای که علیرضا نوین شهردار تبریز بود، وارد مجموعه شهرداری شد و در ابتدای کار، مدیریت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تبریز و کارمند رسمی شهرداری است . هوشیار  هم اکنون شهردار منطقه 19 تهران است که بزودی راهی تبریز خواهد شد.

پیش از این  مظفر سلیمانی  و  اکبر غفاری و شریف زاده  نیز از گزینه‌ های نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز بودند که از حضور در این سمت انصراف داده بودند.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

پیش از هوشیار، عباس رنجبر سکاندار شهرداری تبریز بود که به علت اختلاف با شورای شهر تبریز پس از 4 ماه مدیریت شهری تبریز کارش به استیضاح کشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز