خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از روند کاهش ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۴۲

رئیس کل دادگستری گیلان از آخرین وضعیت ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه لاهیجان بازدید و از روند کاهش فاضلاب ورودی به داخل نهر ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رئیس کل دادگستری گیلان از آخرین وضعیت ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه لاهیجان بازدید و از روند کاهش فاضلاب ورودی به داخل نهر ابراز خرسندی کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت در این بازدید از شناسایی و اتصال ۱۵ نقطه خروجی شبکه درهم سنتی به زهکش نخجیرکلایه خبر داد و گفت: اتصال این نقاط به خطوط انتقال فاضلاب بهداشتی از طریق احداث منهول‌های واسط و یا ساخت سازه‌های فاضلابگیر در نهرهای روباز موجود انجام شده است.

علیرضا غیاثی افزود: فاضلاب جاری در شبکه‌های درهم مربوطه از طریق تلمبه خانه جنب پمپ بنزین نخجیری mps2 و خطوط انتقال فاضلابرو به تصفیه خانه فاضلاب شهر لاهیجان جهت تصفیه مطابق استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: همه موارد اعلام شده در باره جلوگیری از ورود فاضلاب به زهکش نخجیرکلایه مربوط به زمان غیربارندگی و متناسب با ظرفیت خطوط و تاسیسات فاضلاب بهداشتی اجرا شده می‌باشد که جهت حذف کامل فاضلاب تولیدی، نیاز به تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب بهداشتی لاهیجان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز