خبرگزاری کار ایران

ارائه دستاوردهای صنعتی، فرهنگی، خدمات و مهندسی موثر در نمایشگاه تاجیکستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۷۰

استاندار خراسان رضوی گفت: ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری تاجیکستان در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی، خدمات و مهندسی دستاوردهای خوبی را عرضه کرده است و امیدواریم زمینه فعالیت های دوجانبه در ایران و تاجیکستان برنامه ریزی و فراهم شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در افتتاحیه ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری تاجیکستان بیان کرد: به همت و تلاش مقامات و مسئولین کشور تاجیکستان و مسئولین فعال در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور تاجیکستان و اهالی صنعت، این نمایشگاه بعد از مدت ها برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: این نمایشگاه در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی، خدمات و مهندسی دستاوردهای خوبی را عرضه کرده است و امیدواریم شرکت های فعال در این نمایشگاه با شرکت ها و اهالی صنعت و تجارت در تاجیکستان زمینه های فعالیت های دوجانبه هم در ایران و هم در تاجیکستان برنامه ریزی و اجرا کنند. 

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی به منزله یک صنعت جهانی در تمام اعصار نقش مهم و محوری در توسعه تجارت ایفا کرده است و در بسیاری از کشورهای جهان نقطه رشد اقتصادی جدید محسوب می شود، گفت:برگزاری نمایشگاه یکی از ثمربخش‌ترین شیوه‌ها برای معرفی محصولات در بازارهاست و امروزه به بخش مهمی در دنیای تجارت تبدیل شده است.

سعید صیفی در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان،خاطرنشان کرد:کشورهای سراسر جهان به برگزاری نمایشگاه های تجاری روآورده اند زیرا این رویدادها را کارآمدترین ابزار برای دستیابی به اهداف مختلف از جمله جذب شرکای تجاری، تشویق سرمایه گذاری های مستقیم خارجی، تسهیل انتقال دانش، رویت پذیری در سطح جهانی و توسعه صنایع می دانند. 

وی اضافه کرد:نمایشگاه یک حرکت اجتماعی سازماندهی شده و روشی مبتنی بر بازار است که با هدف کمک به تولید کنندگان در کشورهای در حال توسعه درجهت ایجاد شرایط تجاری بهتر عمل می کند. در واقع برگزاری نمایشگاه یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی محسوب می شود و مهمترین تولید کنندگان و خریداران در یک زمان و یک محل گرد هم می آیند.

صیفی یادآور شد: یافتن چنین فرصتی در هر شرایط به راحتی میسر نمی شود. حضور در نمایشگاه اطلاعات جامعی از بازار را به دست می دهدو به این طریق شرکت ها می توانند محصولات خود را به مشتریان خارجی نمایش دهند و در عین حال با گرایش صنایع آشنا شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز