خبرگزاری کار ایران

ایلنا از استان یزد خبر می دهد؛

درگیری لفظی در شورای شهر یزد منجر به تعطیلی شورا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۹۲

درگیری لفظی در شورای شهر یزد باعث تعطیلی صحن علنی شورا و تصمیم گیری در مورد مسائل شهری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، جلسه شورای شهر یزد با درگیری لفظی برخی اعضا به تنش کشیده شد و در نهایت با خروج سه عضو، جلسه از رسمیت افتاد.

بررسی‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که ماجرای اختلاف بین اعضای شورا از چندی قبل شروع شده به طوری که نامگذاری خیابان ها و تقاطع ها در شورای شهر به دلیل رفتارهای خاص برخی اعضا شورای شهر به حاشیه کشیده شده بود.

کمیته نامگذاری تنها نهاد شورای شهر است که در اختیار اعضای تندرو نیست اما در نشست اخیر شورای شهر طرحی به عنوان طرح جامع نامگذاری از سوی برخی اعضا پیشنهاد شد که عملا فعالیت کمیته نامگذاری را تحت الشعاع قرار داده است و این کمیته را دور می زند.

همچنین چند طرح دوفوریتی نامگذاری که عملا برای نامگذاری، کمیته نامگذاری را نادیده می گیرد نیز مطرح می شود و همین موضوع باعث اعتراض و آغاز درگیری لفظی بین اعضا می شود.

محسن ابوترابی از جمله معترضان به این شیوه مدیریت و ارائه طرح در صحن شورای شهر است که با اعتراض به روند حاکم بر شورا، به اعضای جریان حاکم گوشزد کرد که این شورا به صورت دیکتاتوری اداره می شود.

پس از این اعتراض، سه عضو شورا از جمله ابوترابی، شایق و خامسی به صورت اعتراضی جلسه را ترک می کنند که باعث از رسمیت افتادن جلسه شورا و در نهایت تعطیلی صحن شورای شهر می شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز