خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات:

برگزاری جشنواره فرامرزی "مطبوعات و خبرگزاری‌ها" در کرمانشاه به سال آینده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۳۱۱

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ویژه استان‌های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه، از تعویق زمان برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید نیشابوری ، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این جشنواره گفت: طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود این جشنواره روزهای 9 و 10 اسفند امسال برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

نیشابوری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبار لازم جهت برگزاری این جشنواره به شکل استانی تامین می شود، گفت: متاسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری های متعدد تاکنون اعتبار استانی برای جشنواره تامین نشده و در همین راستا تصمیم به تعویق برگزاری جشنواره گرفته شد.

وی افزود: علاوه بر کمبود اعتبار، به دلیل اوج گیری دوباره کرونا و شروع موج جدید آن، عملا امکان برگزاری حضوری جشنواره در تاریخ تعیین شده وجود نداشت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه با تاکید بر برگزاری حضوری این جشنواره، گفت: برگزارکنندگان جشنواره تاکید بر برگزاری حضوری این جشنواره دارند و در همین راستا حتی اگر اعتبار لازم نیز تامین می شد باز هم به دلیل وقوع موج ششم کرونا امکان برگزاری جشنواره در زمان مقرر فراهم نبود.

نیشابوری با اشاره به حضور مهمانانی از دو کشور عراق و ترکیه در این جشنواره، گفت: با توجه به حضور مهمانان و مدعوین از دو کشور همسایه(عراق و ترکیه) و نیز استان‌های مرزی ایران،  نیاز است منتظر مساعد شدن وضعیت کرونایی شویم تا بتوانیم جشنواره را بصورت حضوری برگزار کنیم و در همین راستا برگزاری جشنواره به زمان دیگری موکول شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با رایزنی های که صورت گرفته، زمان پیشنهادی جدید برای برگزاری جشنواره 27 اردیبهشت سال آینده اعلام شده که در صورت تایید از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد استانی، جشنواره در این تاریخ برگزار می‌شود.

نیشابوری با بیان اینکه روند اجرایی برگزاری جشنواره در حال انجام است، گفت: در جلسه ای با حضور استاندار کرمانشاه، ایشان نیز ضمن حمایت کامل، بر برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر این جشنواره در زمان مناسب تاکید داشتند.

دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ویژه استان‌های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه ، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم در استان بزودی فراخوان جشنواره منتشر و مراحل برگزاری جشنواره طبق برنامه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز