خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

اعضای شورای شهر بندرعباس به مردم وعده های پوچ ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۰۴

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: از همه اعضا دعوت می‌کنم، حضور موثر در جمع مردم محلات را با دادن وعده‌های پوچ که تحقق آن از توان بودجه فعلی شهرداری خارج است، برای حاشیه‌سازی علیه سایر همکاران شورا و مجموعه شهرداری، تلخ نکنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضاحیدری سراجی در نطق پیش از دستور بیست و هفتمین جلسه این شورا، اعضای شورا را به اتحاد و همدلی دعوت کرد و گفت: برای چندمین بار نسبت به دوری کردن از حاشیه‌سازی‌ها تذکر می‌دهم. از همه اعضا دعوت می‌کنم، حضور موثر در جمع مردم محلات را با دادن وعده‌های پوچ که تحقق آن از توان بودجه فعلی شهرداری خارج است، برای حاشیه‌سازی علیه سایر همکاران شورا و مجموعه شهرداری، تلخ نکنند.

وی تصریح کرد: دوستانی که تجربه سال ها حضور در شورا را دارند و بهتر از هرکسی از حد و حدود بودجه و اختیارات شهرداری اطلاع دارند، با کدام انگیزه اقدام به ایجاد تعهدات و دادن قول هایی می کنند که انجام آنها فقط در یک محله با بودجه یک منطقه شهرداری برابری می کند؟

حیدری خطاب به موافقان طرح استیضاح شهردار گفت: با ایجاد تفرقه و اختلاف در میان اعضای شورا نه تنها نمی توانید طرح استیضاح قبلی تان را احیا نمائید که آن را با شکست سنگین تری مواجه خواهید نمود. توصیه می کنم اگر دست از این حاشیه سازی ها برداشته  نشود ، ناچار به بازگو نمودن وقایع و اهداف پشت پرده هریک از این حاشیه سازی ها خواهم شد.

عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم بودجه 1401 ، قصد دارد تا انتقام شکست استیضاح را از پرسنل شهرداری بندرعباس بگیرد.

وی ادامه داد: با وجود اطلاع از تبدیل وضعیت حدود 700 نفر از پرسنل و پرداخت سنوات بازنشستگی حدود 300 نفر دیگر، سهم حقوق پرسنل از منابع بودجه‌ای محدود شده و آغاز گر سال سختی برای معیشت پرسنل خواهد بود تا بازهم در سال آتی شاهد تاخیر در پرداخت حقوق ها و تحصن کارگران خدوم شهرداری و در پی آن مصاحبه های تکراری برخی افراد باشیم که خود را مدافع حق و حقوق کارگران نشان می دهند.

حیدری اضافه کرد: اگر مدافع حق و حقوق، و سفره خالی کارگران شهرداری هستید این گوی و این میدان، بسم الله، از بودجه شروع بفرمائید. 

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری گفت: متاسفانه بودجه 1401 فقط معیشت پرسنل شهرداری را هدف نگرفته، بلکه به اسم زیبای نظارت، بدنبال ایجاد محدودیت در اجرای پروژه های عمرانی و کند نمودن فرایند خدمت رسانی به مردم بندرعباس نیز است که بنده یکبار دیگر مخالفت خود را با این قبیل سنگ اندازی ها اعلام نموده و بازهم همکارانم در شورا را به روزهای پیش از انتخابات ارجاع می دهم که با شعارهای زیبا دم از وحدت و همدلی می زدید و بدنبال جلب آرای مردمی بودید. بدانید که فرصت ها همچون ابر و باد در حال گذر هستند و برای لحظه به لحظه نشستن بر روی این صندلی مدیون حق الناس خواهید بود. پس نیت خود را برای خدمت مردم نجیب بندرعباس خالص نمائید و در این صحن،  رضای خدا را در نظر بگیرید.

به گفته حیدری، آفت همه این اختلافات در شورا و تغییر روحیه در برخی اعضای شورا، آفت تقسیم بندی مناصب شورایی است، که از اولین روزهای فعالیت شورای ششم، برخی عناوین و توافقات پشت پرده، روحیه انقلابی اعضا را به فراموشی سپرد.

حیدری سراجی خواستار راه اندازی بازارچه صنایع دستی با هدف حمایت از بانوان هنرمند هرمزگان با همکاری این ستاد و شهرداری بندرعباس شد.

وی از واگذاری 164 فقره سندمالکیت منازل مردم در محلات حسین آباد و اسلام آباد به مالکان آنها خبرداد و گفت : بزودی اسناد مالکیت ساکنین محله نایبند جنوبی به مردم واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز