خبرگزاری کار ایران

معتمدی زاده خبرداد؛

طلبکاری 177 میلیارد تومانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۲۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خود را 177 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: از این مجموع مطالبات، 45 درصد معادل 79 میلیارد تومان مربوط به ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جمال معتمدی زاده گفت: مشترکان خانگی با 36 میلیارد و 100 میلیون تومان معادل 20 درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان را به خود تعلق داده اند.

وی میزان بدهی مشترکان با تعرفه تجاری به این شرکت را 29 میلیارد و 300 میلیون تومان معادل حدود 16 درصد ذکر و خاطرنشان کرد: 26 میلیارد و 100 میلیون تومان معادل 15 درصد مشترکان صنعتی به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکان برق با تعرفه کشاورزی نیز شش میلیارد و 500 میلیون تومان معادل چهار درصد به این شرکت بدهکار هستند.

معتمدی زاده، بیشترین میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خود را مربوط به شهرستان بویراحمد با مبلغی معادل 67 میلیارد و 500 میلیون تومان و 38 درصد مطالبات عنوان و اظهارداشت: مشترکین برق شهرستان گچساران با 48 میلیارد و 700 میلیون تومان 28 درصد مطالبات این شرکت را بخود اختصاص داده اند.

وی گفت: شهرستان کهگیلویه با 22 میلیارد و 200 میلیون تومان و 12 درصد، شهرستان دنا با 9 میلیارد و 800 میلیون تومان و شش درصد ، شهرستان چرام هفت میلیارد و 200 میلیون تومان و چهار درصد، شهرستان باشت با شش میلیارد و 400 میلیون تومان و چهاردرصد، شهرستان مارگون با شش میلیارد و 200 میلیون تومان معادل سه درصد، شهرستان بهمئی با پنج میلیارد و 300 میلیون تومان معادل سه درصد و شهرستان لنده با سه میلیارد و 700 میلیون تومان و 2 درصد به ترتیب به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار هستند.

به گزارش ایلنا، بیش از 275 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز