خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

خسارت یک میلیارد تومانی باران به شبکه های برق کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۹۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت یک میلیارد تومانی باران به شبکه های توزیع نیروی برق این استان خبرداد و اظهارداشت: شبکه های برق شهرستان چُرام با 210 میلیون تومان خسارات بیشترین خسارت را دیده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با رسانه ها گفت: در بارش های پایان هفته گذشته بدلیل رعد و برق های متعددی شاهد سوختگی تعدادی از ترانسفورماتورها ، سکسیونرها، کلیدهای هوایی ، کنتورهای تک فاز و سه فاز، فیوزهای کَت اَوت ، فیوزهای اِلمِنت ، جمپرهای شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف ، کابل های سرویس و برخی تجهیزات دیگر بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود 9 هزار کیلومتر شبکه های توزیع برق در استان بطور کامل هوایی و در زمان بارش ها بطورحتم با مشکلاتی نظیر قطع و نوسانات برق مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در بارش های آرام اولیه با توجه به گرد و غبارهای نشسته بر روی مَقره های برق و شستشوی این مقره ها توسط باران، حتما قطعی برق از لحاظ فنی صورت می گیرد.

معتمدی زاده از فعال بودن 20 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی به همراه تیم های فنی و مهندسی در زمان بارش ها در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: در زمان بارش ها کار خدمات رسانی و تامین برق پایدار مشکلات خاص خود را دارد که می طلبد مشترکین برق همکاری های لازم را با نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

وی گفت: شماره تلفن 121 واحدهای اتفاقاتی در نواحی 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد بطور شبانه روزی پاسخگوی تماس های مردمی در ارتباط با مسائل مرتبط با برق مشترکین است.

به گزارش ایلنا، بیش از 275 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز