خبرگزاری کار ایران

حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در تمرینات تیم ملوان بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۵۸

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در تمرینات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی حضور یافت و با مدیر عامل، سرمربی و کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفت وگو نشست.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این بازدید اظهار داشت :  اداره کل ورزش و جوانان استان با تمامی توان خود در کنار تیم های مطرح فوتبال استان نظیر تیم ریشه دار ملوان بندر انزلی خواهد بود و از این تیم حمایت خود را دریغ نخواهد کرد.

وی افزود : باشگاه خوب فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی هواداران بسیاری چه در شهرستان و چه در استان دارد که برد این تیم همواره  موجب شادمانی و نشاط آنان خواهد شد.

آرمان گفت : تیم فوتبال ملوان در گذشته همیشه در فوتبال کشور می درخشیده و انشاالله امسال نیز بتواند با نتایج خوب به جایگاه اصلی خود برسد و دل هواداران را شاد کند.

در ادامه پژمان نوری مالک باشگاه ملوان بندر انزلی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین رئیس هیات فوتبال گیلان در تمرینات این تیم اظهار داشت : امیدواریم که با حضور جناب آقای آرمان در مسند مدیریت اداره کل ورزش و جوانان گیلان سطح کیفی ورزش استان ارتقاء یابد چون استان گیلان همواره در حوزه ورزشی در رشته های مختلف حرف برای گفتن داشته است و انشاالله در آینده نیز شاهد روند رو به رشدی در فوتبال و سایر رشته های ورزشی استان باشیم.

لازم بذکر است مازیار زارع سرمربی تیم ملوان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه تمرینات تیم ملوان بندر انزلی ، حضور وی و مسوولین فوتبال استان را مایه دلگرمی و انگیزه بازیکنان و کادر فنی خواند و اظهار امیدواری کرد که تیم ملوان بندر انزلی با قهرمانی در نیم فصل و صعود بتواند هواداران این تیم را خوشحال کند.

گفتنی است الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان ، مجید ستوده رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی و محمود رمضانی رئیس هیات فوتبال این شهرستان و بهمن محمد یاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در شهرستان تالش در این دیدار حضور داشتند.

حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در تمرینات تیم ملوان بندر انزلی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز