خبرگزاری کار ایران

اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکل راه‌های خراسان رضوی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: مسائل و مشکلات راه‌های این استان در ایام نوروز احصا و متناسب با شرایط هر کدام تدابیر لازم اتخاذ شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد خدایی پس از نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان افزود: یکی از چالشهای جدی در این خصوص، خستگی رانندگان در جاده‌های غرب و جنوب استان است که برنامه ریزی ویژه ای برای توقف بیشتر رانندگان در این جاده‌ها انجام شده تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در ایام نوروز روزانه ۲ هزار بسته آموزشی در جاده‌های غرب و جنوب استان بویژه جاده کاهک - سبزوار - نیشابور بین رانندگان توزیع می شود، همچنین در صورت موافقت آستان قدس رضوی دعوتنامه مهمانسرای حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در این جاده‌ها توزیع می‌ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به وجود ۵۱ مجتمع بین راهی و توقفگاه خودرو در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس گفت: ایستگاه های خدمات رسانی با همکاری پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مجتمع های بین راهی مستقر می شوند.

وی افزود: قرار است بنرهایی حاوی هشدارهای لازم به رانندگان برای جلوگیری از بروز سوانح ناشی از خستگی در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس در ایام نوروز نصب شود تا میزان هوشیاری رانندگان در این مسیرها بیشتر شود.

خدایی سرعت زیاد و وجود رانندگان پرخطر را از دیگر چالشها در این زمینه دانست و ادامه داد: همزمان با ایام نوروز ۱۴۸ سامانه شناسایی تخلفات سرعت در جاده‌های استان رفع نقص شده و آماده بهره برداری می شود و علاوه بر آن ۱۶۰ تیم پلیس در این جاده‌ها مستقر شده و همراه با دستگاه های امدادی مسیرها را کنترل می کنند.

وی گفت: با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های قضایی، برای برخورد با رانندگان پرخطر مجازاتهای جایگزین و سنگین‌تر در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز