خبرگزاری کار ایران

استاندار خبر داد؛

انعقاد قرارداد خرید 2 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری مابین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب افشان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۱۰

استاندار سمنان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و در ادامه سفر رئیس جمهور به استان، قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون شهری مابین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب افشان منعقد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز (28 بهمن) در بازدید از شرکت تولیدی عقاب افشان سمنان با اشاره به اینکه مجموعه تولیدی عقاب افشان یک برند ارزشمند برای استان است، بیان کرد: بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی و سرمایه گذاری و اعتبارات عمرانی از محل سفر ریاست جمهوری برای استان در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و در ادامه سفر رئیس جمهور به استان، قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون شهری مابین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب افشان منعقد شده است.

هاشمی یادآور شد: حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد های تولیدی راکد از برنامه های کاری ما در استان است.

استاندار سمنان اظهار کرد: با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای تولیدی راکد ۲۸ واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری دیزلی به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

هاشمی ادامه داد: این قرار داد زمینه اشتغال جدید ۴۰۰ نفر را در مجموعه تولیدی صنعتی عقاب افشان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز