خبرگزاری کار ایران

مدیریت بحران قزوین نسبت به بروز کولاک در استان هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۸۴

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: باتوجه به هشدار زرد هواشناسی لازم است هم استانی‌ها برای جلوگیری از خسارت احتمالی هشدارهای صادره را جدی گرفته و موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی با اعلام این خبرافزود: بنا بر هشدار زرد صادره از سوی سازمان هواشناسی استان، تا آخر وقت روز جمعه ۲۹ بهمن، با ورود و گذر یک سامانه بارشی در سطح استان، شاهد بارش برف و باران در برخی مناطق استان، برف و کولاک  به همراه  باد شدید و مه گرفتگی در گردنه‌ها، محورهای مواصلاتی و  نواحی کوهستانی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: همچنین به دلیل کاهش دما، در سطح جاده‌ها و راه‌های روستایی پدیده یخ زدگی و لغزندگی رخ خواهد داد و احتمال اختلال در تردد،کاهش دید افقی وجود دارد.

وی عنوان کرد: رعایت احتیاط‌های لازم در ترددهای شهری و برون شهری،اجتناب از سفرهای غیر ضروری،رعایت نکات ایمنی و مجهز نمودن خودروها به تجهیزات زمستانی، اجتناب از صعود به ارتفاعات، مدیریت مصرف حامل‌های انرژی، ضروری است و لازم است هشدارهای صادره را جدی گرفته و موارد ایمنی را رعایت کنند.

این مسئول تاکید کرد: مقتضی است راهداران و امدادگران استان ضمن آماده باش تمهیدات لازم را جهت کمک به درراه ماندگان و حادثه دیدگان احتمالی درنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز