خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

مدارس در شهرستان های وضعیت قرمز ونارنجی غیرحضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۷۰۱

استاندار گلستان گفت: در پیک ششم تمامی مدارس های گلستان به وضعیت قرمز و نارنجی غیر حضوری است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه اظهارکرد: ارائه هر گونه خدمات به ارباب رجوع منوط به ارائه کارت واکسن است و کارمندان تمام دستگاه های اجرایی باید با تزریق واکسن در محل کار خود حاضر شوند و دستگاه ها باید از حضور کارمندان واکسن نزده در ادارات جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: کنترل هوشمند کرونایی در بانک ها، هتل ها، مهد کودک ها، دفاتر پیشخوان، پایانه های درون و برون شهری، مکان های ورزشی و دستگاه های اجرایی استان تشدید می شود.

وی افزود: در پیک ششم تمامی مدارس با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان ها غیر حضوری است مگر مدارس در نقاطی که امکان برقراری ارتباط اینترنتی وجود ندارد باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود کلاس ها برگزار شود.

زنگانه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک خصوصا در اماکن عمومی و پر جمعیت باید به صورت جدی دنبال شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مهدهای کودک‌ در شهر‌های قرمز به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و در شرایط قرمز دورکاری شامل بانوان باردار و کارمندان با ریسک بالا می شود.

وی خاطر نشان کرد: مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد و مراسمات ترحیم بدون پذیرایی برگزار خواهد شد و همچنین بازارهای هفتگی هم به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز